Cviky na prsa – 7 domácích tipů rychle a zadarmo

Krásná prsa bez plastiky? To není pouze nesplnitelný sen ani utopie některých reklam. Existují určité cvičební techniky a postupy, díky kterým skutečně můžete mít pevnější, plnější a větší poprsí i vy, a to bez drahé plastické operace. Sama, doma, zadarmo a už za pár dnů. Navíc díky cvičení zpevníte celou postavu, posílíte svaly a zlepšíte celkový postoj. Cvičte je pravidelně a budou se dít zázraky.

V tomto článku si popíšeme pouze cviky, které můžete cvičit naprosto kdekoliv, a to i bez profesionálního fitness vybavení. Vystačíte si při nich s věcmi a doplňky, které máte běžně po ruce. Navíc za toto cvičení nezaplatíte ani korunu, a tak můžete mít krásná a plná prsa zadarmo. Pojďme tedy na to.

cviky na prsa

 

Domácí cviky na prsa – zvětšení, prokrvení a vyhlazení pokožky

  1. Dlaněmi proti sobě

Prvním jednoduchým cvikem, který můžete praktikovat skutečně kdekoliv, je tlak dlaní proti sobě. Posaďte se nebo se postavte, narovnejte záda, spojte dlaně proti sobě a tlačte. Tlačte 20 – 30 sekund, potom povolte. Takto opakujte alespoň 20x.

Tento cvik můžete praktikovat doma, na dovolené, v práci, ve škole, v MHD nebo třeba i v autě (pokud zrovna neřídíte). Je to velice jednoduché, zato extrémně účinné. Důležité je během celého cviku držet rovná záda, lokty mít nahoře a ruce se snažit držet co nejdál od těla. Díky cviku zpevňujete prsní a zároveň i mezilopatkové svaly.

cvičení na prsa

Základem úspěchu je pravidelnost a vytrvalost. Snažte se a výsledky budou trvalé. 

 

  1. Stlačování míče

Na podobném principu funguje také cvik s názvem „stlačování míče”, při kterém ale místo dlaní proti sobě tlačíte do míče mezi dlaněmi. Je to opět velice jednoduché. Posaďte se nebo se postavte, narovnejte záda, spojte mezi dlaněmi míč a tlačte.

Tento cvik opět můžete provozovat prakticky kdekoliv. Jakmile budete mít volnou chvilku, můžete se pustit do cvičení. Míč pro tento cvik nemusí být žádný speciální. Stačí vám obyčejný míč od vašeho potomka. Opět tlačte zhruba 20 – 30 sekund po 20 opakováních.

 

  1. Proti zdi

Třetí cvik je zase velmi jednoduchý. Postavte se zhruba metr od zdi, opřete se dlaněmi, prsty na rukou budou končit na úrovni vaší brady, lokty mějte natažené. Postupně lokty s výdechem krčte a přibližujte se ke stěně.

Tímto způsobem vlastně děláte kliky proti zdi. Mějte opět rovná, kolena jsou mírně pokrčená a nohy byste měla mít na šířku ramen. Během tohoto cviku si kontroluje, jaké svaly cítíte. Neměla byste totiž cítit žádnou jinou partii, pouze prsa. Pokud vás během cvičení bolí ještě i jiná partie, uvolněte se, vydechněte a cvik opakujte.

TIP: Pro ještě rychlejší zvětšení prsou jsem sepsala několik „babských rad“

babské rady na zvětšení prsou

 

  1. Rozpažování

Ke čtvrtému cviku už budete potřebovat činky, pet láhev s vodou nebo například mraženou zeleninu. Lehněte si na zem, ruce s činkami/pet láhví zvedněte nad hrudník a pomalu rozpažujte. Ruce jsou po celou dobu stále na úrovni hrudníku. Pohyb by měl být plynulý, nikam tedy nespěchejte.

Nejprve si cvik vyzkoušejte s lehčími činkami. Jakmile se jej pořádně naučíte a budete mít perfektně zvládnutou techniku, můžete přejít k větším činkám. Skvělou službu ovšem odvedou třeba i zmiňované pet láhve s vodou nebo rýží. Nemusíte si tedy kupovat žádné drahé fitness vybavení. Tento cvik je vhodný třeba u sledování televize.

 

  1. Kliky

Co by to byl výčet cviků pro zvětšení prsou, kdybychom zde nezmínili základní cvik pro posílení prsních svalů, a to kliky.

Klikovat můžete doma, v posilovně, na chalupě, na dovolené nebo i v kanceláři. Kdykoliv budete mít chvilku čas, můžete si dát deset kliků. Klikovat byste měla ideálně každý den, aby se vám prsní svaly a ruce skutečně zpevnily. Ze začátku to bude trochu nepříjemné a namáhavé, ale stačí pár dnů a budete klikovat jako fitnesska.

Nejprve začněte s ženskými kliky, které jsou jednodušší. Klekněte si na všechny čtyři, pomalu tělo vystrčte dopředu a začněte klikovat. Jakmile svaly trochu posílíte, můžete přejít na mužské kliky. Ty už se pak dělají v pozici, kdy se země dotýkáte pouze dlaněmi a špičkami na nohou. Po celou dobu cvičení je vaše tělo dokonale zpevnění.

kliky na zvětšení prsou

Klikovat lze kdekoliv, kdykoliv a zadarmo

 

  1. Plank

Asi nejefektivnějším cvikem vůbec je plank, neboli prkno. Tímto cvikem posilujete nejen prsní svaly, ale také svaly na rukou, zádech, břiše, nohou a hýždích. Během jednoho cviku tak dáváte zabrat celému tělu. I proto se plank stal celosvětovým hitem. Jak na něj?

Nejdříve přejděte do pozice pro klasické kliky, pokrčte ruce v loktech, lokty mějte položené přímo pod rameny, srovnejte se v zádech a zpevněte celé tělo. Během cviku se nedívejte nikde kolem sebe. Vaše oči přišpendlete do země tak, aby byla hlava v prodloužení páteře. A držte.

Vydržte v této pozici alespoň 30 sekund. Možná se to nezdá, ale je to pekelně těžké. Ale nebojte, zlepšení se brzy dostaví. Už brzy vydržíte třeba i několik minut.

 

  1. Plavání

Na závěr zde máme poslední cvičení, které vám pomůže k dokonalému hrudníku, a to plavání. Plavání, zejména stylem „prsa”, je pro váš dekolt perfektní volbou.

Nejen, že během něj posílíte prsní svaly, ale také zpevníte celé tělo a pomůžete si tak od řady zdravotních problémů. Plavání tedy rozhodně doporučujeme všem ženám.

plavání pro zvětšení prsou

Plavání patří mezi vůbec nejlepší a nejprospěšnější sporty

 

Jak poznáte, že cvičíte správně?

Všechny tyto cviky a cvičební techniky můžete provozovat klidně každý den. Důležitá je pravidelnost cvičení a výsledky se dostaví.

Během cvičení si můžete svou techniku hlídat někde v zrcadle nebo čistě podle toho, jakou svalovou partii během cvičení cítíte. Při cvičení by se o slovo měly hlásit zejména prsní svaly. Pokud vás začnou během cvičení bolet kupříkladu hýždě, asi něco děláte špatně. Uvolněte proto svůj postoj a znovu se vraťte do cvičební pozice. Třeba jste stála příliš křečovitě.

Pokud si stále nejste jistá, můžete si na pomoc přivolat partnera nebo kamarádku. Druhá osoba vás bude během cvičení pozorovat a napomínat, pokud něco nebudete dělat zcela správně.

 

Za jak dlouho začnou prsa růst?

Jestliže budete tyto cviky provozovat skutečně pravidelně a poctivě, měla byste už za 2 týdny vidět rozdíly. Prsa by se měla zpevnit, dekolt by se měl nafouknout a celkově zkrásnět. I kůže v oblasti prsou by měla být vypnutější a pevnější.

Ve svém snažení ale rozhodně nepolevujte. Svaly velice rychle degenerují, a proto je potřeba o ně pečovat pravidelným pohybem. Cviky se proto snažte cvičit neustále a pravidelně. Díky tomu dosáhnete trvalých výsledků.

 

Mohu zětšení prsou nějak zlepšit?

Pokud vám zvětšení a zpevnění poprsí pomocí těchto cviků nebude stačit, můžete si přizvat na pomoc doplňky stravy pro zvětšení a zpevnění poprsí. Mezi nejúčinnější výživové doplňky patří BreastExtra.

breastextra+ recenze

 

Tyto tabletky vám mohou pomoci zvětšit poprsí až o dvě čísla už po třech týdnech užívání. Užívají se 2 tabletky denně, 1x ráno a 1x večer, po dobu ideálně několika týdnů. BreastExtra je přípravek čistě na přírodní bázi, který obsahuje Jam čínský, Fenykl, Pískavici řecké seno, Anděliku čínskou, Pastalu rozprostřenou, Sojové isoflavony, Serenou plazivou, Hydrolyzovaný kolagen a želatinu.

Spojením účinků BreastExtra a pravidelným cvičením prsních svalů můžete dosáhnout skutečně úctyhodných výsledků. Stačí jen nepolevit ve svém snažení. Na drahou a bolestivou plastickou operaci tak můžete s klidem zapomenout.

Cviky na prsa – 7 domácích tipů rychle a zadarmo
5 (100%) 2 votes