Seriál „Jak být dokonalá partnerka?“ – 12. DÍL – Pompoir – technika špičkových milenek

Vejdete do místnosti a najednou jakoby se všechno zastavilo. Váš muž se dívá jen na vás. Vnímá každý váš pohyb, nemůže se dočkat toho, co bude následovat. Už několikrát to zažil, ale přesto pořád nemá dost.

To, co s ním během toho děláte nikdy předtím nezakusil, ale miluje to od první chvíle, kdy jste to společně vyzkoušeli. Zároveň jste se okamžitě stala jeho bohyní. Hýčká si vás jako nejblyštivější diamant na světě a už se nemůže dočkat až se spolu zase vrhnete na věc.

Teď nemluvím o obyčejném sexu, ale o pompoir – sexuální technice, kterou znají jen špičkové milenky. Začtěte se do následujících řádků a staňte se pro svého partnera sexuální bohyní.

pompoir

 

Co je pompoir? 

Jak jsem v úvodu nakousla, pompoir je druh sexuální techniky. Není to ovšem jen tak ledajaká sexuální technika a rozhodně ji neovládá každá žena na světě. Jedná se totiž o praktiku, při níž žena používá ke stimulaci penisu svého partnera pouze své vaginální svaly.

Čistě z této jednoduché definice je zcela logické, že žena musí mít svaly pánevního dna perfektně vytrénované a zpevněné, což samozřejmě vyžaduje trénink. Ale nebojte, v tomto článku vám prozradím nejen postup, jak správně praktikovat techniku pompoir, ale také vám poradím pár cviků, které vám ke zpevnění svalů pánevního dna pomohou.

Slovo „pompoir” pochází z francouzštiny a v překladu znamená něco jako „hraní na flétnu”. Tato metafora by měla odkazovat na fakt, že žena objímá svou vagínou mužův penis a pomocí svalů jej stimuluje, jakoby právě hrála na flétnu.

U techniky pompoir tady nedochází ke klasickému pohlavnímu styku a k rytmickým zásunům penisu do vagíny, ale k nehybné stimulaci penisu vagínou, kterou vyvolává žena svými svaly uloženými ve vagíně. Ideální je k této technice poloha na koníčka, kdy žena plně kontroluje celou situaci a může se plně věnovat stahům ve své vagíně.

 

Pompoir cvičení

Abyste se mohla plně vrhnout do této techniky a překvapit tak svého partnera, je nejprve potřeba mít naprosto dokonale zpevněné svaly v oblasti pánevního dna i přímo ve své vagíně. A to samozřejmě není vůbec tak jednoduché, jak se řekne.

Zaprvé je důležité, abyste každý den praktikovala Kegelovy cviky. To jsou jednoduché cvičební techniky, během níž stahujete a zase uvolňujete svaly pánevního dna.

Jak na to? Lehněte si na postel nebo na podlahu, zavřete oči a plně se soustřeďte na svaly svého pánevního dna. To jsou svaly v okolí močové trubice, vagíny a konečníku. Rozhodně byste při tomto cvičení neměla zadržovat dech.

To potvrzuje také April Dominicková:

Ženy si často svaly pánevního dna neuvědomují. Takže se snaží zatnout vše, co mohou. Zadržování dechu navíc zvyšuje intraabdominální tlak. Takže můžete mít pocit, že něco děláte.

Postupně tyto svaly pomalu stahuje, stažené je udržte po dobu alespoň 10 sekund a pak je znovu uvolněte. Takto postupujte alespoň 10x po sobě.

Benita Cantieni, švýcarská terapeutka a autorka knih S pocitem tygřice či Cvičení po porodu, vyjmenovává další benefity Kegelových cviků:

Zcela mimořádný význam má pánevní dno pro záda: v devadesáti pěti případech ze sta mizí po cíleném tréninku pánevního dna nespecifické bolesti zad. Rychle a trvale.

Zprvu se na to samozřejmě budete muset plně soustředit, ale postupem času už to půjde samo. Po několika cvičeních už budete moct procvičovat svaly pánevního dna prakticky kdekoliv se budete zrovna nacházet.

Mercedes Eustergerlingová, fyzioterapeutka působící v Calgary v Kanadě, upozorňuje:

Největší chyba, kterou lidé dělají při cvičení Kegelových cviků, je, že se snaží cvičit příliš tvrdě. Jedná se ale o malé svaly, s nimiž je třeba zacházet a hýbat jemně.

 

Pompoir cvičení pro pokročilé

Problém nastává u samotných svalů ve vagíně. Ty bohužel Kegelovými cviky příliš neprocvičíte ani nezpevníte. U nich totiž nejde pouze o stahování, ale o tlačení a tahání. Je tedy potřeba je procvičovat trochu odlišným způsobem. Nejjednodušší možností, jak efektivně procvičit a zpevnit svaly ve vagíně, je přímo v praxi.

Uvolněte se, trochu se nažhavte a něžně si zasuňte jeden či dva prsty do vaginy. Můžete se při tom pořádně vzrušit, což rozhodně není na škodu. Jakmile budete mít prsty na místě, snažte se do nich rytmicky tlačit vagínou.

Tento pohyb by měl připomínat stahy při orgasmu, nebo stahy při porodu. Ze začátku se vám budou dařit stahy v nekontrolovaných sekvencích. Postupem času je ale dostanete pod kontrolu a budete přesně vědět, co se kdy stane. A to je ideální chvíle přivítat do celé praktiky vašeho partnera.

 

Pompoir doplňky, které vám pomohou

Některé zdroje uvádí jako možné cvičení procvičování vaginálních svalů s činkami. Nepředstavujte si ale obrovské činky z posilovny. Jsou to malá závaží, která si buď přímo vložíte do vagíny, anebo zavěsíte na šňůrku ze závěsného kolíku, který si zavedete do vagíny.

Závaží vám mají pomoci zpevnit svaly umístěné ve vagíně tím, že budou vyvíjet tah dolů, čímž vás vlastně donutí stáhnout vagínu a zapojit zdejší svaly.

Ovšem toto cvičení rozhodně nedoporučuji, pokud jste se nedostala přes klasické cvičení s prstem ve vagíně. Mohla byste si totiž ošklivě ublížit. Zároveň volte malé váhy tohoto závaží, abyste si opět nepřivodila nějaké zranění.

Jako další pomůcky jsou doporučené venušiny kuličky a vibrátory. I s nimi můžete techniku pompoir procvičovat.

 

Kurzy pompoir 

Některé veřejné kurzy jsou dokonce zaměřené k procvičování a zpevňování svalů pánevního dna. Většinou se s takovým cvičením setkáte na kurzech pilates.

Zde samozřejmě nečekejte bandu nahých žen s prstem ve vagíně, ale seriózní cvičení vedené profesionálním trenérem k posílení středu těla, břišních svalů a svalů pánevního dna. I tato cvičení vám tedy mohou pomoci k praktikování sexuální techniky pompoir.

 

Průvodce pompoir krok po kroku

Dostáváme se k tomu nejdůležitějšímu. Pompoir totiž není jen o cvičení, ale je to hlavně sexuální praktika, která dovede vašeho partnera do sexuálního nebe. Jak na to? Popíšeme si pompoir krok za krokem.

Pokud budete chtít touto sexuální technikou svého partnera překvapit, neříkejte mu, co bude dít. Začněte klasicky předehrou, jak jste zvyklí. Hlazení, líbání, laskání. To vše je povoleno. Na sex můžete vlítnout rychle, anebo taky hezky pomalu. To nechávám na vás a na tom, jak dlouho budete chtít držet vašeho partnera v pokušení.

Jakmile se pustíte na věc, a dojde tedy na samotný sex, okamžitě si na svého partnera sedněte. Jinými slovy začněte hned polohou na koníčka, abyste svému muži mohla hned ukázat, co jste se naučila.

Následně přestaňte s jakýmkoliv pohybem nahoru a dolů a zůstaňte na svém partnerovi nehnutě sedět. Jeho penis tak budete mít zavedený hluboko ve své pochvě.

A můžete začít s postupnými, rytmickými stahy, kterými jej budete stimulovat. Cílem je, aby váš partner ejakuloval aniž byste se přitom nějak hýbala. Jediné, co se bude hýbat, budou vaše svaly umístěné ve vagíně.

Uvidíte, že jakmile jednou tuto techniku vyzkoušíte, budete ji už navždy do vašich milostných hrátek zapojovat. Ať už se bude jednat o výhradní techniku, kterou budete u sexu praktikovat, anebo jako doplněk ke klasickému pohlavnímu styku.

A TEĎ SE NAUČTE, jak partnera uspokojit pouze pomocí prsou.

Proerecta WOMEN účinky

Leave a Reply