Cviky na zvětšení penisu – bezpečně a zdarma

Cviky na zvětšení penisu se skládají ze série masáží, protahování a dalších technik. Tyto cviky vymysleli lidé, kteří pevně věřili v efekt zvětšení penisu pomocí série různých cvičení.

Důležitá je vždy pravidelnost a důsledné dodržování technik. Muž by neměl čekat obrovské nárůsty, které slibují některé reklamy. Každopádně výsledky jsou v dlouhodobém horizontu vidět. Cvičení má větší smysl, než gely a tablety slibující zázračné nárůsty.

cviky na zvětšení penisu

 

Cílem cvičení penisu je posílit jeho prokrvení

Cvičení a protahování v rozumné míře zlepšuje prokrvení a celkovou kondici penisu. Po delší době lze sledovat lepší a kvalitnější erekci. Stejně tak se dostaví i lepší prožitek ze sexu a výdrž. Zázračné zvětšení od cviků nečekejte, ale kvalitnější erekci a tím i mírný nárůst velikosti – nabytí objemu – lze s klidným svědomím zaručit.

Efektivitu těchto cviků podporují i některé výzkumy. Ty dokazují, že zvětšení penisu pomocí cvičení je reálné. Důležitá je důslednost a pravidelnost cvičení.

Cviky jsou většinou prováděny rukama za použití lubrikačního přípravku. Techniky by měly být prováděny alespoň 3 krát týdně a pravidelně. Cílem je zvýšit množství krve proudící do penisu. Jen tak lze zaručit zlepšení kondice tkáně penisu.

Pokud má muž zájem na zvětšení délky a obvodu penisu, měl by cvičit kombinaci různých cvičení.

Kombinace popsaná v našem článku je složena z následujících technik:

  • Jelqing – technika spočívá v “dojení” penisu
  • Protahovací cvičení – cviky na prodloužení penisu
  • Kegelovy cviky – technika používaná ke zvýšení průtoku krve do penisu

 

Jelqing – dojení penisu 

Jelqing  slouží ke zvětšení penisu přirozenou cestou bez pomocí gelů a prášků. Podstata cvičení leží v “dojení” penisu, který není plně ztopořený.

Během cvičení dochází masáží ke zvýšení průtoku napůl ztopořeným penisem. Krev je přivedena do všech částí penisu. Zde proudí a přirozeně zvětšuje tkáň uvnitř. Tím dochází k zvětšování penisu.

Při pravidelném cvičení skutečně dojde k nárůstu velikosti. Ke správnému začátku cviku je třeba umístit osušku namočenou v horké vodě na penis. Tu následně držet po dobu 2 až 3 minut. Tento proces je třeba opakovat celkem 3 krát, aby se penis dostatečně prohřál. Díky působení horké vody dojde k poloviční erekci a přípravě tkáně na cvičení.

Pro další průběh cviku je možné nanést trochu lubrikantu na špičku prstů. Pomocí palce a ukazováku je třeba následně utvořit kroužek. Tímto kruhem následně obepnout penis a jakoby jej “vyždímat” směrem od kořene směrem k žaludu. Tento pohyb by měl být opakován 100 krát.

Po několika dnech je možné vidět, jak se penis zvětšuje. V žádném cvičebním programu na zvětšení penisu nesmí jelqing chybět. Jde o absolutní základ.

Velikost penisu je trvalá a penis tedy zůstane větší i po skončení cvičení.

Je důležité cvičit správně a s dostatkem lubrikantu. Nejlepšími se zdají být dva způsoby. Vlhký a suchý jelqing.

 

VIDEO: Ukázka jedné z technik na protažení penisu + jelqing

 

Vlhký jelqing

Vlhký se mu říká proto, že je třeba nanést lubrikant před začátkem každého cvičení. Pokud penis ztratí během cvičení skluz, je třeba zastavit a doplnit lubrikant.

Cvičení začíná spojením palce a ukazováčku levé ruky do tvaru písmene „O“. Tímto úchopem muž obepne kořen penisu. Následně se levá ruka pohybuje od kořene k žaludu. Pravá drží kořen. Poté co levá ruka dojede úchopem až k žaludu, přesune se zpět ke kořeni, aby krev z penisu neodtekla zpět. Pravá ruka opakuje stejný proces jako ruka levá.

Je důležité cvičit při 50% až 70% erekci. Pokud muž dosáhne 100% erekci, musí přestat a počkat na návrat do původních 50% až 70%. Muž by neměl během cvičení ejakulovat, aby bylo možné cvičit déle.

 

Suchý jelqing

Je velmi podobný vlhké variantě. Pouze probíhá bez lubrikantu. Výhodou je, že muž ušetří na lubrikantu. Důležité je rozehřátí a protažení penisu před samotným cvičením.

 

Složení cvičení:

Všechny druhy jelqingu se skládají z následujícího rozvrhu. Ten je dobrý dodržet pro maximální efekt celého cvičení.

  • rozehřátí – 8 minut
  • jelqing – 10 minut
  • závěrečná relaxace – 5 minut

 

VIDEO: Pokročilá metoda jelqingu.

 

Tvorba rutiny

Během prvního týdne dochází k budování návyku. Je třeba cvičit jelquing, kegelovy cviky i protahování na prodloužení penisu. Všechna tato 3 cvičení vyžadují pravidelnost a důslednost provedení.

Někteří guru doporučují cvičit 4 dny v týdnu s tím, že vždy jeden den se cvičí a následující odpočívá. Není tedy třeba provádět cviky každý den. Při dodržení pravidelnosti je možné spatřit první výsledky během 6 týdnů.

V případě, že muž chce postupovat rychleji, může zařadit techniku dvoufázového jelqingu. Jde o pokročilejší cvičení. Většině bude bohatě stačit základní cvičební rutina popsaná v tomto článku.

jelqing

Z cvičení si udělejte malou pravidelnou rutinu 

 

Lubrikace

Dostatečná lubrikace je pro většinu cviků nejvíce důležitou částí. Před každým cvičením je velmi důležité nanést velké množství lubrikantu (kromě suchého jelqingu). Roli hraje i výběr toho správného produktu. Měl by mít tu správnou vůni a konzistenci.

Volte takovou značku, která vám je příjemná a vyhovuje. Gel pouze nesmí rychle vyschnout.

Doporučuji lubrikanty na bázi vody nebo vazelínu, silikonové gely a dětské oleje. Ty jsou velmi jemné a nedráždí kůži.

 

Pubické ochlupení

Před začátkem cvičení je důležité oholit pubické ochlupení. Chlupy navíc mohou způsobit podráždění. Po oholení navíc vypadá penis větší. To je vždy dobré pro nárůst sebevědomí. Vypadat lépe v zrcadle a před přítelkyní se hodí vždy. Navíc partnerka pak svého muže mnohem raději odmění orálním sexem.

 

Obezita a velikost penisu

Pokud muž trpí nadváhou, pak zhubnutí může učinit jeho penis větším. Ztrátou tuku v této oblasti bude penis více vidět a působit větším dojmem. Tuk ve spodní části břicha má velmi často tendence schovávat pánskou chloubu. Zhubnutím tak lze vytvořit dojem, že je penis větší. To je dobrá psychická vzpruha před započetím samotných cviků na zvětšení penisu.

ČTĚTE TAKÉ: Jak jsou na tom obézní muži se sexuální kondicí? 

 

Rozehřátí se nesmí podcenit

Před započetím jelqingu je rozehřátí velmi důležitou částí procesu. Správné rozehřátí zabrání zraněním a poškození tkáně i pokožky penisu. Rozehřátí penisu se provádí ručníkem namočeným v horké vodě.

Tato fáze by měla trvat zhruba 8 minut. Nejprve je třeba namočit ručník do horké vody. Poté tuto vodu vyždímat a zabalit penis do ručníku na 2 minuty. Poté ho odstranit z penisu a celý proces ještě 2 krát zopakovat.

Důležitá je pravidelnost a důkladnost. Platí to nejen pro cviky, ale i pro fázi rozehřátí.

Pamatujte:

  • Pokud muž cvičí poctivě, výsledky přijdou.
  • Před každým cvičením musí být penis rozehřátý a v neúplné erekci. Jen tak lze předejít zranění.

 

Kegelovy cviky

Kegelovy cviky jsou efektivním cvičením na zvětšení délky penisu. Jsou také skvělým nástrojem pro kontrolu předčasné ejakualce. Při tomto cvičení se nezlepší pouze délka, ale také jeho šířka.

TIP: Klikněte a naučte se cvičit Kegelovy cviky podle podrobného návodu.

V zásadě je důležité nejprve najít PC svůj sval. To je pro začátečníky obtížné. Nachází se totiž v oblasti mezi análem a varlaty – hrázi.

K jeho nalezení je doporučeno dojít se vymočit. Pokud se muž pokusí močení v průběhu zastavit, musí zapojit právě onen PC sval. Jiným způsobem ho lze najít při erekci. Sval, který hýbe penisem bez pomocí rukou je právě PC sval.

 

VIDEO: Návod na kegelovy cviky.

 

Zatínání a uvolňování

Jednoduché a přitom efektivní cvičení. Cílem je navýšení průtoku krve do penisu během erekce. Čím více krve vstoupí do penisu, tím tvrdší je erekce. Toto cvičení nezabere mnoho času a je možné jej cvičit kdekoliv.

Stačí totiž pouze opakovaně zatínat a uvolňovat PC sval. Není žádný limit na počet kontrakcí. Každý si může zvolit svůj vlastní počet. Pro začátek třeba lze zkusit 15 kontrakcí za sebou. Poté dát 5 vteřin pauzu a pokračovat dalších 15 kontrakcí. Tento postup zopakovat celkem 5 krát.

 

Dýchání a zatínání

Toto je podobný druh cvičení jako předchozí. Pouze s přidáním dýchání. Muž by měl začít kontrakcí PC svalu. Pomalu až do bodu, kdy nelze zatnout více. Dále zadržet dech na 20 sekund a držet sval stále zatažený. Finální čas k dosažení je 40 až 60 sekund v závislosti na kapacitě plic.

 

Výstup na horu

Cvičení na zvýšení intenzity. Cílem je zvyšovat dobu zatnutí z malých dávek na větší. Na začátku je třeba zadržet sval na 5 sekund. Další zatažení trvá 10 sekund a doba se postupně navyšuje. Doba by měla růst až do té fáze, kdy je to ještě příjemné. Sval by se neměl přepínat, ale flákání také k ničemu nevede.

 

Vlny

Toto cvičení je trochu odlišné od ostatních. Začíná se velmi mírným zatažením. Namísto úplného uvolnění se síla zatažení postupně zvyšuje. Každá série by měla trvat asi 3 minuty. Ve finále, kdy už nejde zatnutí více zesílit, by měl muž vydržet zatažený po dobu 30 sekund.

 

Proč cvičit kegelovy cviky?

Kegelovy cviky jsou úžasným nástrojem pro lepší kondici penisu. Skvělé na nich je fakt, že je možné je cvičit kdekoliv během dne a nevyžadují lubrikaci penisu. Navíc jsou silnou prevencí před inkontinencí u mužů ve vyšším věku. 

ČTĚTE TAKÉ: Podrobně o inkontinenci a prevenci samovolného úniku moči.  

 

Cvičení na protahování penisu – techniky prodloužení 

Na závěr je třeba ještě zmínit cviky na protahování penisu. Tyto cviky jsou zásadní při prodlužování penisu. Existuje několik účinných metod protažení:

Metoda točení

Cvik je prováděn tak, že se opět spojí palec s ukazováčkem a utvoří písmeno O. Takto muž uchopí svými prsty žalud penisu. Následně 5 krát otočí po směru hodinových ručiček. Poté zopakuje to samé proti směru hodinových ručiček.

Protahování a třesení

Úchop je stejný jako u předchozí metody. Následně se provádí vytahování penisu směrem od těla do všech směrů. Po skončení tohoto procesu muž udeří penisem 15 krát do pravého a následně 15 krát do levého stehna.

Pokročilé kroucení a třesení

Tato metoda je kombinací obou předchozích metod. Jde o pokročilou variantu, kterou je doporučeno zkusit až po zvládnutí předchozích dvou. Penis muž drží stejným úchopem. Poté vytahuje penis 15 krát každým směrem. Následuje vytřesení penisu 30 krát proti každému stehnu.

 

Extra tipy na protahování:

  • protahování je skvělý způsob na prodloužení penisu
  • je třeba dosáhnout 0 až 30% erekce
  • mezi protaženími je možné dát v případě potřeby pauzu
  • protahování by mělo trvat 5 až 10 minut

DÁLE ČTĚTE: Metody zvětšení objemu a tloušťky penisu. Která je bezpečná? 

Cviky na zvětšení penisu – bezpečně a zdarma
5 (100%) 1 vote