Jelqing – „nadojte“ maximální erekci a velikost

Jelqing je základní technikou na prokrvení penisu a zlepšení erekce. Je ideálním a základním řešením pro napumpování penisu krví, jeho objemu a tvrdší erekci. Provedení je snadné. V článku zjistíte více o technice Jelqing. Co to vlastně je? Jak Jelqing provést? Jak funguje? Jak moc dokáže zvětšit váš penis?

jelquing

Jelqing připomíná dojení kravského vemene. Nejde ale o mléko, ale o důkladné prokrvení penisu

Jelqing pro podporu erekce

Původ slova je pravděpodobně neznámý, ale podle zvěstí pochází pravděpodobně z arabštiny. V americe je tato technika známa od 70.let a vyjádřuje dojení. To proto, že technika svými pohyby opravdu připomíná dojcí proces. A k čemu je toto cvičení dobré?

  • Cvičení na zvětšení penisu – zkušenosti uvádějí zvětšení penisu v délce i šířce. Cvičit je třeba pravidelně. Pouze tak přijde výsledek!
  • Pohyb jako při dojení – jelq muž provádí 5 až 20 minut a to 2 až 5krát týdně
  • Bezpečná metoda – pokud je cvičení prováděno správně, tedy včetně rozehřátí, cooldownu a nenásilně, je tato technika absolutně bezpečná

Jelqing krok za krokem

  1. Na penis naneste dostatečné množství lubrikantu. Lze také použit masážní olej.
  2. Penis potřebujete mít ve stavu 50 -75% erekce. Penis by neměl být ve 100% erekci, protože pak by se krev rozváděla penisem méně efektivně.
  3. Palec a ukazovák spojte dohromady a utvořte kolečko z prstů (gesto pro OK). Následně sevřete jemně kořen penisu co nejtěsněji u stydké kosti.
  4. Udžujte jemné sevření a klouzavě postupujte pomalu k žaludu. Zvolte takové sevření, aby nebylo bolestivé a zároveň tlačilo krev penisem.
  5. Sevření ukončete těsně pod žaludem (žaludu samotnému se vyhněte). Takto probíhá jeden cyklus jelqu. Každý cyklus by vám měl zabrat 2-3 vteřiny.
  6. Hned jak dokončíte jeden jelq opakujte stejný postup druhou rukou. A tak stále dokola.

VIDEONÁVOD: Jelqing je maximálně jednoduchý a cvičit lze prakticky kdykoliv, pokud to dovoluje soukromí.

Efektivní cesta jak prokrvit penis. Co zvětšení?

Mnoho lidí zajímá jestli jelqing opravdu funguje. Odpovědi jsou různé. Mnozí nedají na tuto techniku dopustit a na internetu kolují výsledky zvětšení délky od 2 do 10cm!!! Těm ale nevěřte. I penis má svoje maxima a 10 cm vám skutečně žádné cvičení a ani tablety nepřidají. Počítejte se 2, maximálně se 3 cm navíc a to také pouze pokud jste již teď nadměrně obdařen.

Jelqing je ale výborný na posílení erekce, takže pokud máte erekci oslabenou, cvičení je pro vás to pravé. Nejlepší je určitě metodu zkusit na vlastní kůži.

Problémy s erekcí? Platí na ni rutina!

V tomto odstavci trochu více probereme, jak by měla vypadat základní rutina vašeho cvičení. Existují pak i rozšířené techniky určené pro experty ve zvětšování penisu. My zatím budeme následovat tu úplně základní.

Tuto techniku provádějte zpočátku 2 -3krát týdně. Vyhraďte následující den pro odpočinek. Postupně bude vaším cílem 5 cvičení týdně. Postup v rutině je následující:

  • 0 – 5 minuta = WarmUp – masáž penisu a prohřátí, aby se tkáně uvolnily
  • 5 – 15 minuta = Samotný jelqing
  • 15 – 20 minuta = Cooldown – fáze ochlazení

Silnější erekce znamená, že cvičíte správně! Cvičením bude váš penis větší a tvrdší. Je to tím, že ho cvičením vystavujte stresu, kterému se přizpůsobuje. Stejně jako u svalů i u penisu platí: “Pokud chcete udržet růst, musíte zvýšit dávky“.

Pokud vaše erkece i penis rostou, pomalu zvyšujte dávky cvičení. Naopak v případě, že je erekce horší a penis neroste, uberte. Co nechcete je přetrénovat svůj penis. Naslouchejte svému tělu a erekci.

 

Slabá erekce? Nevadí, u jelqingu zpočátku spíše výhoda

Jelqing je skvělý v tom, že je možné ho začít cvičit i když máte slabou erekci. V této technice je plná erekce dokonce kontraproduktivní. Krev pak neputuje tam, kam má. Ideální stav je erekce kolem 50 až 75%.

Zde je výčet stupňů erekce dle Evropské urologické asociace:

  • Level 1: Penis je prokrvený, ale ne ve stavu 100% erekce
  • Level 2: Stav oloupaného banánu. Penis ztopeřený, ale soulož není možná
  • Level 3: Stav neoloupaného banánu. Penis schopný soulože, ale ne zcela tvrdý
  • Level 4: Penis 100% ztopořený a tvrdý jako kámen.

Na přesná procenta kašlete. Pro jelqing chcete mír úroveň někde mezi Levelem 2 a 3. To stačí. Pointa je v tom nedosáhnout plné erekce během techniky. Plná erekce je vyžadována až u pokročilejších cvičení.

A proč ne rovnou s plnou erekcí? Jednoduše taky nenaběhnete do fitka a rovnou nezačnete zvedat 150 kilo. To samé platí i zde. I když v případě jelqingu to nebudou vaše ruce a zádové svaly, co vypoví službu.

Jak na warm up a cooldown?

Stejně jako u kulturistiky a jiných sportů je cooldown a a warmup důležitou součástí. Díky nim zabráníte zranění a vyždímáte ze cvičení maximum. Warmup by měl trvat od 5 do 10 minut. Připravíte tak penis na intenzivnější část cvičení. Zde jsou některé tipy na rozehřátí penisu:

  • Obalte kolem penisu nahřátou osušku, nebo ručník
  • Dejte si horkou sprchu
  • Použijte nahřívací podložku
  • Pomocte si pomocí vakuové pumpy

Jak prokrvit penis a zlepšit výsledek cvičení?

Správný lubrikant pomůže dostat z vaší rutiny 100% efekt. Redukuje totiž tření. Existuje mnoho lubrikantů, které lze použít. Nikdy ale nepoužívejte šampón nebo tělové mýdlo. Ty citlivá pokožka penisu nesnáší dobře.

Nejvhodnější jsou lubrikanty na bázi vody, nebo oleje. Pokud chcete, aby váš penis vypadal zdravěji, sáhněte po přírodním lubrikantu obsahujícím aleo vera nebo vitamín E.

Výčet vhodných přírodních lubrikantů:

Lubrikant Výhody:   Nevýhody:
Dětský ojej péče o kůži, varibalita nízká viskozita
BIO olej bohatý na vitamíny, péče o kůži, variabilita nízká viskozita, cena
Kokosový olej vůně, péče o kůži, variabilita nižší viskozita
lubrikace_rukou

Kdo maže, ten jede a to platí i u jelqingu

Suchý jelqing bez lubrikace

Suchý jelqing bez lubrikace je možný, ale pozor na vedlejší efekt v podobě sedřené a podrážděné kůže. Je vhodnou technikou, pokud vyžadujete diskrétnost a nechcete, aby ostatní věděli, co právě provádíte. Vhodný je také do sprchy a jeho výhoda je v tom, že není třeba zdlouhavějšího očistného procesu po akci.

TIP: Při suchém jelqingu použijte menší stisk prstů. Zabráníte tak odřené kůži.

 

Správný sklon penisu

Úhel penisu závisí na tom, kterou část penisu chcete masírovat. Při poloze penisu dolů během masáže, dochází k protahování vazů penisu (to mimo jiné prodlužuje délku penisu). Je doporučeno úhly a náklony střídat. Protahujte vazy penisu do všech stran. Nahoru, dolů, vlevo i vpravo. To vše jsou základní variace jelqingu.

Správná frekvence

Začněte s frekvencí 3 vteřiny na jeden Jelq. Až pokročíte, zvyšujte pomalu časy mezi jednotlivými cykly mezi 5 až 10 sekundami. Dosáhnete tak intenzivnějšího promasírování. Druhou variací je také rychlý jelq. Spočívá ve frekvenci od 2 do 1 vteřiny mezi cykly. Účelem je stejně jako v posilování svaly penisu zmást, a bombardovat je novými podněty. Tak dochází k růstu.

Změna úchopu

Abyste si byli jisti, že promasírujete všechny části penisu, neváhejte změnit pozici vašeho OK úchopu. Měnit můžete ze standardního na úchop dlaní vzhůru, úchop přes ruku s dlaní směřující dolů. Nebo rotujte úchopem během celého pohybu.

Pozor na přetrénování

Přetrénování může vést ke zranění.  Myslete na to. Představte si běhání. Pokud vyběhnete a máte za sebou jen pár výběhů a najednou budete chtít dát 20 kilometrů. Další den budete trpět jako zvíře. Nebo ještě hůře, poškodíte své tělo!

To samé platí i pro trénink penisu. Nemá cenu utrpět zranění vlivem přiliš intenzivního a dlouhého cvičení. Přetrénování hrozí i v případě, že nekladete důraz na odpočinek a odpočinkové dny.

Naopak hrozí i podtrénování. To v případě, kdy je rutina příliš rutinní bez alternace pohybů, nebo kvůli nedostatku vůle a neplnění plánu.

 

Variace na klasickou metodu pro zlepšení erekce

Postranní efekt

Postranní jelq je skvělý, pokud nechcet mít zahnutý penis. Spočívá ve větším působení prstencem více na ohnutou stranu. To vše na cca 75% ztopoření (Level 3).  Tato metoda je skvělá pro ty, kteří chtějí dosáhnout šířky, nebo hledají intenzivnější druh cvičení.

Véčko

Tento typ cvičení klade větší důraz na strany penisu. Místo prstence z prstů utvoříte ukazováčkem a prostředníkem tvar písmene V s dlaní směřující k vám. Pak pokračujete po penisu vzhůru, jako u klasické rutiny.

Jednoruční alternativa

Je určena pro pokročilejší cvičence. Místo jedné ruky střídání provádíte pouze jednou rukou. Cvik vyžaduje určitou finesu a není určen pro úplné začátečníky.

Minipohyby

Spočívají v tom, že děláte pouze minimalistické pohyby. Tato metoda je také dobrá pro narovnání křivého penisu. Pohyb zde nedotáhnete do konce až k žaludu, ale působíte pouze v místě ohnutí.

ČTĚTE TAKÉ: Zakřivení penisu a Peyronieho nemoc. 

Jak dlouho potrvá, než přijdou výsledky?

Každý jsme jiný a každý máme jinou vůli. Výsledky budou tedy vždy záviset hlavně na míře snahy, kterou obětujeme. Stejnou měrou hraje roli také psychologie. Někteří jedinci uvádějí výsledky už několik týdnů po začátku cvičení. Jiní až po měsících snahy.

Valná většina uvádí viditelné změny po prvním měsíci. Pokud výsledek nepřijde do 2 až 3 měsíců, je někde chyba. V tom případě vyhledejte povolanou osobu. V našich zeměpisných šířkách bude nejlepší volbou tantra salón s dobrými referencemi. Fórům na internetu totiž nelze zcela věřit.

POKUD ALE EREKCE A PENIS NEFUNGUJÍ SPRÁVNĚ, je nejlepší zajít za urologem. Jak urologické vyšetření probíhá? 

Jsou výsledky Jelqingu permanentí?

Dobré zprávy! Výsledky jsou permanentí. Nová tkáň vybudovaná vaší snahou bude vaše a zůstane vám i s výsledky. Užijte si to.

Je to tím, že pokaždé když máte erekci, váš penis tak trochu posiluje. Tím pádem, udržuje nabytou hmotu v kondici a ta neopadne tak snadno, jako u klasického posilování. Proto je dobré občas cvičení jednou za čas opakovat a mít často erekci. Kam směřuje vaše pozornost, o to nepřijdete.

Pravidla bezpečnosti pro prokrvení penisu

Pokud dodržujete základní pravidla bezpečnosti, tak ano. Základem je naslouchat svému tělu nedovolit přetrénování. To znamená dodržet warmup před začátkem cvičení a cooldown na konci.

Ale pozor. Stejně jako u jiných cvičení, můžete někdy pociťovat méně chtěné vedlejší efekty, pokud nebude technika úplně správná. Neprovedete warmup, uděláte příliš mnoho opakování, budete cvičit příliš vehementně nebo příliš intenzivně, před tím, než budete připraveni.

 

Vedlejší efekty Jelqingu:

  • Efekt baseballové pálky
  • Koblihový efekt
  • Červené fleky na penisu, nebo jiné zabarvení

Efekta basebalové pálky

S tímto efektem vypadá penis jako baseballová pálka. Špička penisu je v tomto případě mnohem širší, než zbytek penisu. Nejlepším způsobem, jak zabránit vzniku tohoto efektu je provádět techniku správně. Proto je tento efekt častým jevem u začátečníků.

Obrana je jednoduchá. Jen dělat techniku správně dle návodu výše. A dokončit cvičení po celé délce penisu. Nikoliv jen jeho horní část. Je potřeba začít ihned u kořene penisu a zastavit těsně pod žaludem.

Koblihový efekt

Koblihový efekt může nastat po dlouhé, nebo intenzivní seanci. Během toho času je krev tlačena směrem k žaludu a zůstává v prstenci pod špičkou penisu. Což ve finále vypadá jako kobliha. Taková ta americká, co vypadá jak přerostlý prsten. Pro neobřezané muže to znamená otok kůže. Nejde však o nic vážného. Otok zmizí během několika následujících hodin.

Červené fleky a jiné zabarvení

Nejčastější vedlejší efekt. Tyto červené skrvnky jsou způsobeny popraskáním mikrokapilár v kůži během cvičení. Tyto flíčky zmizí do 48hodin. Nicméně toto je znamení, že penis neprošel řádně fází warmupu před samotným cvičením, nebo byla intenzita příliš vysoká. Jděte na to pomalu a vše bude v pořádku.

 

Jelqing musí být pravidelný a opatrný

Mnoho mužů ma za svůj životní cíl zvětšení penisu a jeho zdraví. Z mnoha a mnoha cvičení je to právě jelqing, který znovu a znovu a dokazuje, že je tím nejvhodnějším nástrojem pro dosžení těchto cílů. Neexistuje žádná zázračná metoda, která by ihned zajistila výsledky. Ale pokud budete dostatečně odhodlaní, výsledky přijdou.

DÁLE ČTĚTE: Vše o Kegelovo cvičení pro pevné svalstvo pánevního dna. 

Jelqing – „nadojte“ maximální erekci a velikost
1.3 (26.67%) 3 votes