Jak zvýšit průtok krve penisem a pojistit tak pevnou erekci? MANUÁL (strava, pohyb, domácí metody)

Erekce je závislá od dostatečného proudění krve do penisu. Pokud jsou jemné a úzké cévy v penisu zanesené až zablokované (ateroskleróza – ucpávání cév), erekce do penisu proudí mizerně nebo vůbec.

Tak vznikají velice rozšířené problémy s erekcí nebo až chronická erektilní dysfunkce. Penis je měkký, erekce žádná a muž nedovede penisem vniknout do vagíny.

Článek vám poradí změny v životosprávě (strava, cvičení, sport), kterými cíleně a přirozeně zlepšíte prokrvení celého těla. Zlepšení poznáte i na síle, pevnosti a výdrži erekce.

jak zlepšit prokrvení těla?

 

Co můžete ihned udělat pro zlepšení průchodnosti cév?

Pamatujte, že pokud již pociťujete oslabení erekce, změna životního stylu k lepšímu by mela být rapidní a okamžitá. Zde se již problém reálně objevil, a proto je potřeba učinit přísná opatření.

Pokud budete řešení odkládat na později, ve skutečnosti se k němu nikdy nedonutíte a problém s průchodností cév se bude pouze prohlubovat. Kromě slabé erekce je v sázce i váš život. Když se cévy ucpou, krev přestane proudit do srdce a mozku. To přesně je mozková mrtvice a srdeční infarkt, kterým se chcete jistě vyhnout.

  • rapidně změňte svůj životní styl a všechny návyky
  • nekuřte – kuřáci na zanesené cévy reálně umírají, a často velice mladí
  • jezte zdravě – je to nejjednodušší krok k lepšímu prokrvení
  • dodržujte pitný režim, kam patří čistá voda, bylinkové čaje, ovocné a zeleninové šťávy, živočišné nebo rostlinné mléko. Dospělák nic jiného pít nepotřebuje.
  • pravidelně se hýbejte a začněte lehkou, ale pravidelnou chůzí. Zátěž časem stupňujte, najděte si trenéra ve fitku, plavejte, jezděte na kole a běhejte.
  • pokud jste diabetik, řádně si hlídejte hladinu cukru v krvi
  • pravidelně si měřte krevní tlak a nepodceňujte jej, pokud je zvýšený

TIP PRO OKAMŽITOU PODPORU EREKCE: 

Český bylinný nápoj Proerecta SHOT mírně roztahuje cévy a do 30 minut navodí pevnou erekci.

Pozor, doplňky stravy nejsou náhradou léčby, takže doporučujeme nejdříve zjistit u lékaře příčinu oslabení erekce. 

Proerecta SHOT

Klikněte na tlačítko a čtěte podrobně o účincích SHOTu.

 

Proč dochází ke slabému prokrvení těla a penisu?

Špatná životospráva a nemoci. Nemoci krevního oběhu a cév mohou být i dědičné nebo důsledkem úrazů. Čeští muži si ale škodí nejvíce kvůli nezdravé stravě, nedostatku pohybu, zlozvykům a závislostem.

Tyto negativní vzorce chování škodí stavu a průchodnosti cév, takže z veliké části si muži za problémy s erekcí a erktilní dysfunkci mohou sami.

 

Ateroskleróza – hlavní důvod zhoršené cirkulace krve i slabé erekce

Ateroskleróza je již existující stav, při kterém jsou cévy zanesené škodlivými látkami, zejména škodlivým LDL cholesterolem ze stravy. Je důležité chápat, že se neucpávají pouze jemné vlásečnice v penisu, ale cévy v celém těle. Kromě zužování cév dochází také k poškozování jejího vnitřního povrchu.

V postižené cévě se dále zachytávají krevní deštičky a krvinky, které cévu ještě více zužují. V ohrožení je proto každý orgán, který postižená céva zásobuje krví.

Na slabé erekci můžete zanášení pozorovat dříve, protože cévky jsou v penisu velice jemné, úzké a uspávají se jako první. Samozřejmě se zároveň ucpávají i široké cévy, které vedou do končetin, srdce a cév. Těm bude trvat déle, než se ucpou a přestanou tělo zásobovat krví, ale proces už probíhá právě teď. Je nejvyšší čas začít s opatřeními.

Bohužel to, ze se céva ucpává, začne postižený pociťovat až když se zúží na 50 % původního průsvitu. Postižený proto déle nemusí mít tušení, že se céva ucpala.

Životu nebezpečný je stav, když se céva zúží na 80 % průsvitu. Pokud je postižená céva zásobující končetinu, objevuje se bolest třeba při chůzi, ale později vznikají i klidové bolesti končetin.

ateroskleróza a erekce

1 – zdravá céva, 2 – zanesená a zúžená céva, 3 – ucpaná a neprůchozí céva.

 

Potraviny a jídelníček pro správný krevní oběh a pevnou erekci

Úprava jídelníčku pro vydatnější prokrvení celého těla je nejjednodušší metoda a lze ji dlouhodobě udržet.

Jíte každý den a úprava stravy vás bude stát pouze to, že nad svým jídlem budete muset více přemýšlet. Mládí je pryč a s ním i pocit, že můžete jíst všechno, co vám přistane na talíři.

Bohužel již muži po 30. roce zjišťují, že přibírají na váze, zvyšuje se riziko cukrovky a krevní tlak. Postupně dochází k oslabování erekce. Pokud na sobě pozorujete zhoršení kondice, únavu a problém zvládat i běžné denní úkony, jako první zařaďte změnu svých stravovacích návyků.

Zdravou stravu vnímejte jako prevenci před vnikem různých nemocí – srdečního infarktu, žilní trombózy nebo vysokého krevního tlaku (hypertenze). Udržuje celé tělo a všechny orgány včetně síly erekce zdravé a v optimálním stavu.

Krev přenáší živiny získané ze stravy, vyživuje a také okysličuje. Pomocí úpravy stravování můžete prospět krevnímu oběhu i bez léků. Veganství ani vegetariánství nedoporučujeme, ale pokud váš jídelníček dnes tvoří převážně maso, snižte jeho konzumaci. Také co nejméně solte, ideálně nesolte vůbec. Potraviny obsahují dostatek soli pro vaše potřeby.

Tyto potraviny zlepšují krevní oběh i celé zdraví. Myslete na ně denně, zapojte je do jídelníčku a různě je kombinujte. Jde o zcela běžné potraviny, se kterými se denně setkáváte, ale možná jich nekonzumujete dostatečné množství.

Mandle

  • vitamin E
  • zdravé tuky
  • antioxidační vlastnosti
  • zlepšují průtok krve

Banány:

  • bohaté na draslík
  • snižují krevní tlak
  • odstraňují z těla přebytečný sodík, který zužuje cévy

Červená řepa:

  • bohatá na dusičnany
  • dusičnany tělo mění na oxid dusnatý, který uvolňuje cévy a tělo se tak lépe prokrvuje
  • řepa snižuje krevní tlak

Mrkev:

  • silný antioxidant
  • chrání kardiovaskulární systém

Skořice:

  • uvolňuje cévy
  • snižuje krevní tlak
  • zvyšuje průtok krve

Citrusové plody:

  • diky vitamínu C působí antioxidačně a zmírňují tělesné záněty
  • odstraňují krevní sraženiny
  • zlepšují krevní oběh

Zázvor:

  • antioxidační a protizánětlivé účinky
  • urychlení léčby kardiovaskulárních nemocí
  • snížení krevního tlaku, cholesterolu a krevního cukru

Ginkgo biloba:

  • zlepšuje krevní oběh
  • snižuje krevní tlak

Slunečnicová semínka:

  • zdravé tuky, bílkoviny, vláknina, fytochemikálie, selen, měď hořčík, vitamin E
  • snižují krevní tlak
  • zlepšují průtok krve
  • nakupujte nesolená semínka, protože sůl cévy zužuje

Kurkuma:

  • protizánětlivé účinky
  • podpora produkce oxidu dusnatého
  • rozšiřuje cévy
  • usnadňuje průtok krve v celém těle

Vlašské ořechy:

  • kyselina alfa-linoleová, omega-3 mastné kyseliny
  • usnadňují průtok krve
  • zlepšují zdraví cév
  • snižují krevní tlak

Avokádo:

  • mononenasycené tuky, karnitin, draslík
  • snižuje hladinu nezdravého LDL cholesterolu
  • snižuje krevní tlak
  • nízký obsah škodlivého sodíku

Bobulovité ovoce (borůvky, ostružiny, jahody, maliny, angrešty a pod.)

  • antioxidanty, antiokany
  • zabraňují tuhnutí tepen
  • uvolňují oxid dusnatý
  • snižují krevní tlak

Hořká čokoláda:

  • jezte čokoládu s obsahem kakaa minimálně 85 %
  • polyfenoly
  • zvyšuje průtok krve
  • podporuje produkci oxidu dusnatého
  • rozšiřuje cévy
  • zvyšuje průtok krve

Ryby:

  • omega 3-mastné kyseliny
  • zlepšují krevní oběh
  • snižují riziko infarktu, aterosklerózy a srdeční arytmie

Zelený čaj: 

  • pozitivní vliv na zdraví srdce
  • předchází ateroskleróze, mrtvici a infarktu

Cibule:

  • silný antioxidant kvercetin pro snížení rizika kardiovaskulárních příhod
  • zvyšuje průtok krve

Granátové jablko:

  • polyfenoly, třísloviny a antiokany se silným antioxidačním účinkem
  • brání ateroskleróze a kornatění tepen
  • zlepšuje průtok krve do srdce
  • vhodné pro pacienty se srdečními nemocemi

Rajčata:

  • karotenoidy, lykopen, beta karoten, vitamin E
  • antioxidační účinky
  • snížení krevního tlaku
  • zlepšení průtoku krve
  • zpomalení rozvoje aterosklerózy

Vodní meloun: 

  • nízkokalorický, vysoký obsah vlákniny, L-citrulin
  • bojuje proti prehypertenzi (předvoj onemocnění srdce)
  • snížení krevního tlaku

Kajenský pepř:

  • protizánětlivé vlastnosti
  • posilňuje tepny
  • uvolňuje cévy, zlepšuje průtok krve
  • udržuje krevní tlak v normě

Česnek:

  • brání tvorbě krevních sraženin
  • posilňuje imunitní systém

Hrozny:

  • zlepšují kondici tepen a krevního oběhu
  • chrání před krevními sraženinami
  • snižují záněty a krevní tlak

Špenát:

  • bohatý na železo
  • zlepšuje cirkulaci krve
  • uvolňuje cévy
  • udržuje tepny pružné
  • snižuje krevní tlak

 

Mějte zdravou váhu

Zmíněná změna jídelníčku společně se zařazením pohybu povedou ke snížení váhy a hubnout začnete zejména tuk. Udržení zdravé a optimální hmotnosti podporuje dobrý krevní oběh. Lidé s nadváhou a obezitou mají snížený průtok krve tělem. Nebuďte jedním z nich.

 

Konec kouření a pití alkoholu

Odvyknout si kromě klasických cigaret budete muset i od „moderních“ náhražek typu IQOS, žvýkacích tabáků, vodních fajek a podobně. Problémem je obsažený nikotin, který poškozuje cévní stěny. Nikotin a kouření samotné zahušťuje krev, která se tak nedovede protlačit až do penisu. Silní kuřáci trpí ztrátou erekce zcela běžně.

Alkohol nemusíte vyřadit všechen. Za zdraví prospěšnou denní dávku považujte 2 dcl červeného vína, paňáček kvalitního destilátu nebo 0,5 l dobrého českého ležáku. Větší množství již bohužel prospěšné není a i když vám chutná, zredukujte množství vypitého alkoholu.

Zároveň se nevyskytujte v barech a hostincích, protože tam lze těžko alkoholu odolat. Buďte více doma nebo v přírodě a najděte si aktivity, které vám budou v pití alkoholu bránit.

Pokud si nedovedete představit, jak si od kouření odvyknout, držte se tohoto manuálu.

 

Pijte dostatečně

Krev je přibližně z poloviny tvořena vodou. Čím méně vody, tím je krev hustější a hůře proudí tělem. Proto hodně pijte a vždy raději více, než méně. Napijte se vždy, když máte žízeň.

Senioři často žízeň necítí, proto je dobré mít vodu pořád na stole, aby na pití nezapomněli.

Doporučené jsou 2 litry čisté neperlivé vody, ale podstatné je myslet také na to, zda cvičíte nebo zda je teplé počasí. Tehdy množství zvyšte. Snažte se nemít nikdy žízeň.

 

Dlouze neseďte a pokud ano, občas se protáhněte

Dlouhodobé sezení (škola, práce) kromě zad a svalů pánevního dna škodí i prokrvení dolní části těla i mozku. Sezení bez pohybu oslabuje svaly na nohou a zpomaluje jejich prokrvení. Zvyšuje se v nich riziko krevních sraženin.

V sedavém zaměstnání proto požádejte o pultík, při kterém můžete stát nebo střídat práci za stolem a za pultíkem. Pokud vás ze začátku budou bolet nohy a záda ze stání, tyto nepříjemné pocity by měly do několika týdnů odeznít. Odměnou bude správné prokrvení celého těla „od hlavy až k patě“.

Výborné jsou i dřepy. Roztáhněte nohy na šířku ramen, ruce dejte v bok a dělejte dřepy, přičemž záda musí zůstat rovná.

 

Otužujte se pravidelně

Střídání studené a teplé vody je příjemný způsob, jak nastartovat krevní oběh. V teplé vodě se tepny a žíly rozšiřují a propouští více krve.

Studená voda pak tělu způsobí teplotní šok, který stimuluje imunitní systém. Kromě dobrého prokrvení celého těla tak dosáhnete i lepší obranyschopnost vůči virům, bakteriím a běžnému nachlazení.

 

Naučte se sportovat a pravidelně pohybovat

Jako sport je výborná jóga, protože uvolňuje, protahuje a prokrvuje celé tělo. Při józe je cvičenec často vzhůru nohama, díky čemu se v nohách nahromaděná krev vrací zpátky do těla. Pokud právě nejste jogín, provádějte aspoň základní cvik s nohama na zdi.

Lehněte si na záda na podlahu a nohy si vyložte přímo na stěnu. V pozici setrvejte do doby, než vám nezačne být nepříjemná.

Pohyb ale není pouze o józe. Jakýkoliv pohyb či fyzická aktivita se počítá. Běhejte, jezděte na kole (ne moc, protože intenzivní cyklistika dovede erekci uškodit), plavejte, procházejte se, jděte do posilovny. Když se krev rozproudí, činnost srdce se zesílí a krevní tlak sníží.

Cvičte aspoň 30 minut 5 až 7 dní v týdnu. Pokud to ze začátku nezvládnete, rozdělte si aktivitu na kratší úseky vícekrát za den. Za den byste měl rychlou chůzí zajít aspoň 5 km (přibližně 6 500 kroků podle vašeho chytrého telefonu).

ZVAŽTE TAKÉ: 

Nákup kompresních ponožek, podkolenek nebo punčoch (ano, nosí je běžně i muži). Používají se při bolestech a otocích nohou (žilní nedostatečnost, křečové žíly, varixy). Svou funkcí omezují otoky nohou a bolesti svalů. Zvyšují sportovní výkon a snižují vibrace svalstva.

Mějte krevní tlak pod kontrolou

Vysoký krevní tlak způsobuje aterosklerózu. Kvůli onemocnění tepny ztrácejí pružnost a roztažnost, co dále vede ke snižování průtoku.

V tabulce níže zjistíte, jaké hodnoty tlaku jsou optimální a které zvýšené. Na měření tlaku si zajděte k lékaři nebo si kupte tlakoměr (měřící přístroj na domácí měření). Nezapomeňte dbát všech doporučení lékaře.

Krevní tlak: Systolický tlak (mmHg) Diastolický tlak (mmHg)
Nízký (hypotenze) méně než 100 méně než 65
Ideální: 120 80
Normální: 120 – 129 80 – 84
Zvýšený (prehypertenze) 130 – 139 85 – 89
Vysoký (hypertenze) více než 140 více než 90

 

Choďte na masáže a masírujte se i doma

Masáž je velice příjemná. Doporučujeme masírovat se s partnerkou vzájemně i v rámci erotické předehry či masturbace. Vhodná je i prokrvující masáž penisu, kam patří i metoda jelqing.

Pokud vaše partnerka není příliš zdatná v masážích, zajděte si do klasického salonu, nebo přímo na erotickou masáž, která se kromě celého těla bude pečlivě věnovat také penisu.

ČTĚTE TAKÉ: 

Rozhovor s majitelkou pražského erotického masážního salonu Rabbit Hall.

Rabbit Hall, erotický masážní salon

 

Vyhýbejte se stresu

Stres spolehlivě oslabuje tělo i psychiku a má vliv i na zhoršený krevní oběh a zvyšuje krevní tlak. Je těžké a někdy nemožné vyloučit ze života všechny stresující aspekty. Je ale důležité pořád se o to pokoušet.

  • Naučte se přijmout věci, které nemůžete sám ovlivnit. Plýtváte energií a nervy zbytečně.
  • Buďte více s lidmi, se kterými je vám fajn a nesetkávejte se s těmi, kteří vás znervózňují a obírají vás o energii.
  • Vyřešte problémy a úkoly, které odkládáte, abyste nad nimi nemusel dále přemýšlet.
  • Naučte se relaxovat a meditovat. Najděte si koníčky.

 

Projevy zhoršené cirkulace krve

  • Studené končetiny – krev se zdržuje více u vnitřních orgánů a do končetin jí neproudí dostatek. Proto ruce a nohy pořád zebou a to i s teplými ponožkami, svetrem nebo pod peřinou.
  • Modrastý nádech pokožky, modré rty – nedostatečně prokrvené části těla ztrácí svou červenkastou a růžovou barvu, tmavnou a modrají.
  • Vysoušení pokožky – pokožka není dostatečné zásobená živinami, a proto je křehčí, méně pružná a slabě hydratovaná.
  • Lámavé nehty a vlasy – stejná příčina. Krev je nedostatečně zásobuje živinami a to se odráží na jejich zhoršené kondici.
  • Zpomalené hojení ran – škrábance, jizvy, strupy a modřiny se hojí déle, protože je krev nezásobuje kvalitními živinami.
  • Zhoršená nebo žádná erekce (erektilní dysfunkce / impotence)

 

Jak zlepšit prokrvení těla? Často kladené otázky

Ovlivňuje průtok krve erekci?
Ano. Čím nižší průtok krve do penisu, tím horší erekce. Erekce bude slabá nebo vydrží pouze krátce.

Průtok krve snižují ucpané cévy (ateroskleróza), vysoký krevní tlak nebo úraz v oblasti pánve.

Jak zvýším průtok krve pro pevnější erekci?
  • upravte stravovací režim
  • udržujte zdravou váhu
  • cvičte pravidelně
  • nepijte alkohol a nekuřte
  • omezte stres
  • zeptejte se lékaře, zda pro vás nebude mít vhodný lék
  • mějte přehled o příčinách erektilní dysfunkce
Co zhoršuje průtok krve?
Nejčastěji obezita, cukrovka, srdeční potíže a problémy s cévami.
Která cvičení jsou nejvhodnější pro zlepšení prokrvení?
Výborná je chůze v neomezeném množství. Začněte s krátkými procházkami, ze začátku klidně i 5 minut denně.

Postupně zvyšujte čas a vzdálenosti. Jakýkoliv pohyb se ale počítá. Nebuďte nečinní.

Jak mohu zlepšit prokrvení těla doma a svépomocí?
Cvičte a hýbejte se, naučte se zvládat stres, jděte na masáž nebo se masírujte s partnerkou vzájemně, mějte dostatečný pitný režim (min. 2 l čisté vody denně), otužujte se a střídejte teplou a studenou vodu, nekuřte a nepijte alkohol (max. 2 dcl červeného vína denně).
Které potraviny podporují prokrvení těla?
Jde o zcela běžné zdravé potraviny, ze kterých většinu máte doma.

Za zmínku stojí pikantní koření (česnek, cibule, zázvor, kurkuma, kajenský pepř, chilli), kořenová zelenina, listová zelenina, bobulovité ovoce, tučné ryby, ořechy.

Pomáhá pití vody prokrvení těla?
Pití horké vody nebo čaje zvyšuje krevní oběh.
Které vitamíny jsou vhodné pro zvýšení průtoku krve?
Vitamin B3 (niacin). Zlepšuje krevní oběh, snižuje tělesné záněty a hladiny špatného cholesterolu.

Je důležitý pro správné fungování cév. Dobrým zdrojem je listová zelenina.

Pomůže mléko se snížením krevního tlaku?
Mléko obsahuje draslík a hořčík, které pomáhají snížit krevní tlak a zvyšují průtok krve do životně důležitých orgánů.
Které oleje jsou vhodné pro krevní oběh?
Éterický olej z rozmarýnu, šalvěje, cypřiše, grapefruitu, citronu, pomeranče a růží.
Škodí káva krevnímu oběhu?
Káva může díky kofeinu zvyšovat průtok krve.
Jak poznám, že mám zhoršený průtok krve v těle?
  • brnění, necitlivost a chlad v končetinách
  • otok nohou
  • trávící těžkosti
  • únava a vyčerpanost
  • bolesti kloubů
  • svalové křeče
  • změny barvy pokožky
Které potraviny škodí krevnímu oběhu?
Potraviny s přidaným cukrem. Ty navíc způsobují tělesné záněty a mohou vést k cukrovce.

Příliš tučné potraviny zanášejí a ucpávají cévy.

Proerecta SHOT

 

Další články o erekci, léčbě a podpoře

OTESTOVÁNO: 10 nejsilnějších prášků na erekci
Jak udržet erekci co nejdéle a mít jí tvrdou až do "vítězného" orgasmu ženy?
10 příčin problematické erekce u mladých mužů
Pro koho jsou vhodné léky na erekci a komu je nepředepíší?
Vše důležité o bezpečnosti léků a prášků na erekci
Ranní erekce jako důkaz pevného zdraví penisu
Rychlá erekce – jak ji dosáhnout nebo naopak zpomalit?
Noční erekce – je problém, pokud penis během noci nestojí?

erekce_cz na facebooku

 

ODBORNÉ ZDROJE:

Leave a Reply